Sukamės kai bitės. Dirbam pagal planą. Metų viduryje padengėm namo kreditą, o prieš kelias dienas atsiskaitėm su Swedbankiu ir pilnai padengėm automobilio lizingą. Aš vertinu, kad dabar esam beveik debt free zonoje. Liko apie 30.000 Eur buto paskola, bet ji gali kabėti – jos negrąžinsim anksčiau laiko.
Padengti automobilio lizingą užtrukom tik metus. Straipsnį apie mašinos įsigijimą rašiau praeitų metų rugsėjo pabaigoje. Sparčiai susidorojom. Išlikom drausmingi ir pasidarėm, ką norėjom pasidaryti.
Trumpai prisimenam mūsų pirmojo lizingo sąlygas:
- Automobilio kaina 33.079 Eur.
- Pradinė įmoka 14.079 Eur (43 proc.)
- Lizingo suma 19.000 Eur (57 proc.)
- Likutinė vertė 9.000 Eur (27 proc.)
- Terminas 60 mėn.
- Palūkanos 1,89 proc. + 6 mėn. Euribor
- Administracinis 150 Eur.
- Pradžia 2021 rugpjūtis
- Padengėm 2021 rugsėjį

Džiugu Euribor’as dar kabojo 0% ir būt ant dienų prasisukęs palūkanų perskaičiavimas, kuris reikštų aukštesnes palūkanas.
Per visą šį laiką Swedbank’ui sumokėjom 205 Eur palūkanų.
Palūkanos per visą 60 mėn, mokant pagal lizingo grąžinimo grafiką, jei Euribor 6 mėn. 0 proc. apie 1.345 Eur. O Euribor’as dabar piešia sinusoidą, tai galutiniam variante nelabai aišku, kiek daug palūkanų būtume sumokėja.
Po padengto kredito liko keli formalumai, kuriuos galima lengvai sutvarkyti e. erdvėje:
- iš banko gauti Lizingo pabaigos aktą.
- eKetris suformuoti automobilio įsigyjimą
- pasikeisti automobilio Registracijos dokumentus
Greičiau nei per valandą galima susitvarkyti visus popierius. O Regitra truko 3 dienas kol naują Registracijos dokumentą atsiuntė į paštomatą. Basta.
Kas toliau?
Kadangi paskolų kuprą sumažinome ir pasidengėm prieš laiką dalį įsipareigojimų, t. y. namo paskolą ir automobilio lizingą – dabar šiuos lyčnus pinigus nukreipsim:
- į ETF ir akcijas
- saulės elektrinės galiai didinti keletų kilovatų
- pakrovimo stotelei įsirengti (pasileis greit parama fiziniams asmenims)
- lauksim tinkamo elektromobilio